marți, 27 mai 2008

'Tis hot in TX


carevasazica ne-am livrat cu bine in DFW airport pe la 1:25 ora locala... zborul a fost incredibil de placut, Sonia a fost (ca de obicei) o bombonica, s-a comportat excelent si cred ca a ajuns mult mai odihnita decit noi...

primele impresii: americanosii sint, asa cum ii stiam, incredibil de amabili, politicosi si alte alea, desi toata chestia pare un pic artificiala si de suprafata... sper sa fie numai o impresie si politetea sa nu fie numai de fatada; oricum, verificarea vizelor, formalitatile de la Immigration si recuperarea bagajelor + custom au mers foarte repede... mica problema cu bagajele: vreo 2 genti au ajuns scilciate rau, dar ce mai conteaza;

ne-am miscat urgent spre Avis sa ne luam masina... surpriza aici carucioarele de bagaje nu mai erau moka: USD 3, ceea ce a fost mai greu tinind cont ca n-aveam decit bancnote de 100 si plasticul ramasese in CY; in sfirsit am gasit un negru (coloured person ca sa fiu politically correct) amabil care mi-a schimbat suta... relativ amabil, ca de fapt mi-a vindut intii o ciocolata de 5 para si apoi mi-a schimbat, ca sa nu mai zic ca ma umplu de quarters (25 centi) ca n-avea alte monede... a avut si o remarca gratioasa la idea ciocolatii: "Sir, are you going to eat that?", i-am zis si eu ca-i pt copil, desi Sonia e inca la categoria bebelushi... da' de unde sa stie negru?!

masina, un Pontiac Vibe, ne-a dus mintenas spre hotel, cu ajutorul GPS-ului binenteles, cale de vreo 40 km... autostrazi ca la balamuc la astia, la San Francisco erau mici copii, parca NYC seamana cit de cit; binenteles nelipsitele 5 benzi si anunturi politicoase din cind in cind "Ne cerem scuze, da' se lucreaza asa ca-s numa 3 benzi disponibile"... durere mare, ce sa zic! pacat ca e limita de 120 pe autostrada;

hotelul relativ fain... adica misto ca amenajari, dar camera cam inghesuita; in sfirsit, it will do, pt 6 sapt, sau cit o sa ne ia sa gsim casa;

altfel, arata super misto pe aici: e verde ca-n Olanda, parcuri ca la balamuc, spatii largi... adica largi nu gluma, parcarea amaritului nostru de hotel (amarit ca-i destul de mic, n-are mai mult de 100 camere) e mai mare ca aia de la Metro...

partea cea mai nashpa pina acu: caldura! si veneam din CY! era jale cind am iesit din aeroport - aceeasi senzatie am avut-o acu 7 ani cind am aterizat in mareata insula: "Da' aeru unde-i ma?!" - te sufocai de cald si te treceau toate transpiratiile de umezeala;
in sfirsit, dupa o plimbare in parc si ceva vint ne-am mai obisnuit, sper sa devina suportabil pina la urma... mai ales ca toate balariile astea tre' sa fie verzi din vreun motiv! sper sa-i traga o ploaie cit de curind :)