joi, 12 noiembrie 2009

Out of my league

Se facea ca sint la un training. Se vorbeste despre AbInitio o scula de ETL, se pare ca cea mai rapida de pe piata. Se mai vorbeste ca ar fi de ordinul sutelor de ori mai rapida decit orice alta chestie similara. De ce doar se vorbeste si nu se stie? Pentru ca abinitio-shii astia sint de o secretoshala ceva de groaza. Pentru conformitate uitati-va doar la abinition.com. Site comercial mai sarac in informatii greu de gasit.

Cum sint eu mai circotash din fire si cum subiectul ETL-urilor ma pasioneaza de mult am (incercat sa) intrat in tot soiul de discutii cu tipii care conduc trainingul, incercind sa aflu cit mai multe. Mi s-a raspuns amabil, atit cit stiau si ei, iar cind au simtit ca nu mai stiu, sau ca nu mai vor/pot sa spuna mi-au sugerat sa trimit un email la help deskul lor.
Obisnuit cu modul in care merg treburile prin organizatiile mari am trimis in dorul lelii un mail la adresa respectiva. Mare mi-a fost mirarea cind intr-o jumatate de ora am primit si raspuns.

Frumusetea vine acuma... Deci, eu sint Gica de la firma Cucu SRL, care intr-adevar e client dar nici pe departe printre cei mai importanti, n-am nici o treaba direct cu produsul respectiv, e prima data cind apelez la HD-ul lor si, cu toate astea, primesc raspuns in jumatate de ora. Suna deja bine, nu?
Si totusi... Cel mai fain devine cind vezi cine iti raspunde la mail. Pai cine sa fie vreun amarit din Bangalore platit cu 1 dolar pe zi, care nu stie decit sa noteze ce zici tu... Ei bine de data asta nu, domnul care mi-a raspuns la email se numeste Chris Arnesen, e american get-beget, cercetator post doctorand la Carnegie Melon, doctor in Fizica la MIT si licentiat in Fizica la California Institute of Technology. (Pt. conformitate: http://www.linkedin.com/pub/chris-arnesen/a/868/606)

Asta e omul care mi-a raspuns mie la Help Desk... Oare cine face design si dezvoltare la astia?!!!