marți, 17 noiembrie 2009

Project Natal

Ziceam acu ceva timp de hal mai tare soft de care am auzit vreodata. Numai ca se pare ca la computatoare nu prea se exista "hal mai tare". Decit eventual pe termen scurt, sau pe un domeniu restrins.

Anyways, ieri am citit despre Project Natal, ultima gaselnitza de la Microsoft. Nu le-am mai zis Micro$oft, pentru ca, desi probabil ca sint o droaie de $ in joc, mi se pare ca e chiar o chestie extraordinara. Si imi aduc aminte de o declaratie a lui Bill Gates de acum ceva ani cind spunea ca dintre competitori ii este frica numai de Nintendo. Pe vremea aia Nintendo era la nivel de Super Mario, XBox nu exista, iar Playstation se juca cu chestiunea in tzarina, asa ca toata lumea a zis ca Bill s-a dus cu pluta. Iata ca intre timp Nintendo a facut Wii, XBox a fost (este) un hit, iar MS merge mai departe si se pare ca o sa scoata pe piata un proiect fabulos.

Din cite stiu cutiutzele cu pricina au fost livrate la dezvoltatorii de jocuri in Iunie, asa ca ma astept ca de Craciun sa le putem cumpara din magazine. Si tare imi vine sa cred ca ma apuc si eu de jocuri pe calculator :D