vineri, 8 august 2008

Papushele, papushele...

Deci, imi casuna mie sa-mi cumpar un subwoofer pentru maretzul home theater pe care il planuiesc de citiva ani. La bugetul meu am ajuns la concluzia, dupa indelungi cercetari, ca cea mai buna varianta ar fi un Dayton SUB-120 de 12 inchi. De ce am ajuns fix la concluzia asta e mult prea complicat si nici nu cred ca intereseaza pe cineva.

Jucaria cu pricina se vinde pe PartsExpress si pe Amazon cu fix $155. O fi mult, o fi putin, nu conteaza, mie mi s-a parut acceptabil. Binenteles imi bag nasul si in review-urile de pe Amazon, ca doar nu citisem destule inainte. Primul review OK, no worries, desi de ce draq i-a dat 4 stele cind tot zice ca e excelent e mai greu de priceput. In sfirsit, asa or fi americanii mai pricinosi...

Iaca alt review: 3 stele din 5! Cam nashpa... parca nu mai e asa buna alegerea mea, doar astia au subwooferul si nu prea le place nu? Adica daca am ceva de 3 stele, parca-parca l-as returna...
In sfirsit sa vedem ce zice monsherul intr-o traducere aproximativa... Carevasazica domnul Smith (asa generic vorbind) zice asa:
"Mi-am luat doua sub-uri d-astea ca sa inlocuiesc doua sub-uri BIC care se cam invechisera. Dupa ce le-am primit am schimbat amplificatorul din sub-uri cu unul facut tot de Dayton, SA240. Mare imbunatatire de sunet dupa chestia asta. Dupa care am inlocuit si difuzoarele din sub-uri cu doua Infinity Reference de 1250 W si am adaugat si un kil de vata sintetica ca umplutura. Ei asta chiar ca e mare improvement fata de cum au venit! Mi-au placut asa de mult ca am mai comandat doua!..."
Acuma omuletzul asta e normal la cap?! A platit aproape 400 de para pe niste suburi din care a pastrat doar cutia!!! In plus a mai luat amp-uri si difuzoare de inca vreo 500-600, asa ca a ajuns la aproape $500 per sub! Rar vezi oameni mai ciudatzi...

Da' las ca ne dam seama ce-i in capul omului daca citim restul review-ului: "Deocamdata am un sistem de sunet cu 11 boxe, dar cit de curind imi mai vin si restul de 2 sub-uri asa ca o sa am 13. 6 sub-uri si 7 boxe de surround". Si io ma miram de ce draq facura astia sisteme 7.1 ca si asa nu se simte mare diferenta fata de 5.1... Iete domnu asta are 7.4 si mai vrea!

Vazind atita inteligentza condensata intr-un singur review, m-am uitat sa vad la ce mai face omu asta review-uri ca tre sa fie niscai chestii date draq! Si m-am lamurit... Omu se joaca cu papushele si alte alea... Astea-s doua din review-urile lui: prima papushica si a doua papushica.

Nu ma intelegeti gresit: si eu sint suficient de dus cu pluta ca sa ma urmaresc toata seria Alien, respectiv Predator, cu tot cu infratzirile de rigoare. (Desi Alien vs Predator: Requiem a fost colosal de timpit). Dar papushele?! Astea chiar ma depasesc...